Without Words

Posted by NorisMadatulIqma at Thursday, March 03, 2011


Salam,

Okey, title kat atas tuh. Aku tak taw ape functionnya. Sukehaty aku lah nak tulis pape pown kan. Haha. Okay, merepek. Aku tak tahu menatang ape kejadah dah masok kat dalam badan cikgu cikgu aku tuh. Madah nak cakap kiteorang ni pasif jek. Asyik nak marah jek. Yeah, period kali, bak kate Anis Borhani.Manede period kot, dah monopaus. Ni berdasarkan kenyataan. Cikgu aku memang dah tua. Almaklom lah. Dalam sehari ni, lebey kurang 5 kali cikgu cakap kelas kiteorang pasif. Okey cikgu, maaf. Itulah kalau orang cakap kelas jek bagos tapi muridnya tak bagos. Kadang kadang bengang jugak kan? Cikgu, memang dah lumrah budak pandai tak banyak cakap. Tapi saya tak, okey jek. Aktif. Bising jugak saya kat kelas tu. Takde lah senyap mane. Hurm~ 

 
Cikgu, maaf kalau kiteorang buat cikgu marah. tapi jangan terlalu letak harapan yang tinggi dekat kiteorang. Nanti cikgu jugak yang hampa. Maaf
  



dilanda kebengangan,
=="                    


LOL; LOTS OF LOVE, NORIZ

 

^_^ sweetcuppy ^_^ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez