Selamat Pengantin Baru !

Posted by NorisMadatulIqma at Friday, June 10, 2011

Salam readers,

pejam celik pejam celik dah nak naik sekolah. Ish, malas betul. Rasa macam takde rase jek cuti kali ni. duduk rumah, bosan, tengok tv, bosan, terkenangkan budak tu yang sekarang ni tengah bahagia, lagi bosan. Mameng susah nak lupakan orang yang dicintai *teetttt.

First of all, nak ucap dulu Selamat Pengantin Baru buat kakak sedara aku ni. Baru jek kahwin minggu lepas. Yeah, best! Lagi best dapat makan twenty-four seven. Even aku tak berapa kenal suami dia, tapi kata mak aku dia orang Batu Pahat dekat jek pun dengan rumah aku. Kakak aku ni orang Kelantan. Uhm, jauhkan. Patutlah pun naik kematu bontot aku duduk lame lame dalam kereta tu. Haha. 



ha! Ini dia orangnya. Maybe siapa yang duduk area Taman Beroleh tu kenallah kot sebab dia duduk situ. So, kalau terjumpa ke apa-apa ke, say; Haii aje. Hehe

Ha! Yang ni pulak pelamin dia. Simple tapi tetap lawa. Ok, teringin pulak nak kahwin. Ibuuu!!


Oke! Yang ni memng muka tak tahu malu. Asyik nak melawa jek kerjanya depan pelamin ni. Lawanya tak juga! Alahai ~


By the way, ni family aku. Ayah dll takde. Lari, semua tak nak bergambar. Ish, macam lah hot sangat. Wakaka

    
nota kaki: awak, sumpah saya teringin nak BERGAMBAR dengan awak atas pelamin ini. Sure, seronok gilababi. Boleh eh? Please please! 
*Gediktaksudah*
    



LOL; LOTS OF LOVE, NORIZ

 

^_^ sweetcuppy ^_^ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez