Aku Famous. Sekejap Jek !

Posted by NorisMadatulIqma at Saturday, April 23, 2011

 huh, nah. amek kau.
aku takbuat. dye yang buat.
kang tak memasal aku masok neraka!

Salam,

okengokeng, harini takmau cerita banyaklah kan. aku tak taw lah ape punye manusia budak tu. sampaikan blog aku ni pown kau nak amek taw. aku taw lah aku ni tak berapa bandar sangat. takyah lah kau nak heboh satu dunia sebab blog aku nih. aku rase pown, tak perlulah kan nak berdress up sangat blog ni.byasebyase dah cukup, asal ada and bole sharing dengan orang. okey, tenkiu lah sebab dah buat aku famous even hanya kekawan kau jek yang kenal aku. takpe takpe. itu dah cukup memadai. kalau nak dikenali, kan kena mula dari bawah. betoltak betoltak?? bukan senang taw nak famous. the most important is, kalau aku nak jadi famous pown aku takde lah sampai nak mencapab segale bagai. susahsusah jek weyh. kau taw tak disebabkan mulut kau yang busuk macam longkang kat belakang rumah aku tu yang dah ditambah tolak dengan taik bebagai, aku ikhlas lah kan, sebab semua orang *(tipu) dah kenal aku. uhm, bagosbagos. teroskan usaha anda dalam mencapai impian yang dikehendaki. aku sokong sikap terbaek dari ladang kau tu. chaiyokchaiyok ~


     
awak, takcukup lah ape yang awak buat tu. tambah lah lagi, biar saya ada ramai kawan nanti. jomla jomla jomla ! hikhikhik <3 saya sayang awak . muahmuahmuah . 
     
 

LOL; LOTS OF LOVE, NORIZ

 

^_^ sweetcuppy ^_^ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez