Task 1 : No Title Provided

Posted by NorisMadatulIqma at Saturday, April 23, 2011



Salam,

bismillahirahmanirahim. bersyukur kita kehadrat ilahi dengan limpah dan kurnianya dapatlah saya berdiri tegak diatas kaki sendiri. saya, sebagai rakyat malaysia berikrar akan lulus dalam ujian addmaths pada lain kalinya. oke, sudah. merepek! bosan sudah.

perenggan diatas takde kene mengena antara yang hidup dan yang telah meninggal dunia. hehe.
korang kan pernah terfikir tak? eh, salahsalah . korang pernah terlintas tak nak terpikir. salahsalah. gile. korang pernah? takpernah. huh, noriz. empangan lah kau. kang aku sumpah kau dengan sumpahan tak terampun. padan muke kau. Avada Kadavra ! matilah kau.

eceh, budus. okey, serious ni. korang pernah sangke tak orang yang kau minat, orang yang kau sayang, orang yang kau hampirhampir nak jadikan dye balak kau pernah buat bende tak senonoh sebelum ni. okey, dalam bahasa kasar dan tak berapa nak sucinya dye pernah tengok blue. korang taw tak ape tu blue. mestilah taw kan. sape jek yang taktaw. bodohbodoh saje. okey lah blue tu sejenis warna yang terang seperti warna langit pada waktu pagi. itu maksod dekat wikipedia lah. kalau bahasa budakbudak bandar sekarang ni, blue tu bende alah tu lah. yang selalu diorang suka tengok. oke, aku taknak sebot. geli doe. kamu-tahu-apa lah kan. korang ni takyah lah nak lurus sangat, pahampaham lah sendiri. itupon nak ajar ke?

okey, that's rite. yang pasti bendealah kejadah tu bukan kene dekat aku. kawan aku lah. gile kau, kalau aku tengok. nak mampos ke hape. tak cium syurge weyh. haha, bajet alim. ok, serious aku tak pernah tengok. tak akan dan takde niat pown nak tengok. sendirisendiri lah kan.

btw, aku cukop bersimpati dekat kawan aku tu. bile aku tengok muke si balak dye tu. ya Allah ya Tuhan kami. suci nak mampos. pijak semut pon tak mati weyh kalau korang kenal dye. Nazim *bukan name sebenar. haha. oke, takbaek burokkan name orang. balik pade cerite, depan masyaAllah hensem, baek, caring, lemahlembot bukan pondan yek, suatu keadaan yang pasti. tapi lastlast dapat taw kaki blue. huh, amek kau ubat. "Wangodrum Laviosa", Potter, tukarkan dye jadi the piggi pig. haha, itu satu. pernah layan. kedua, nak merasa. hei, apa jenis lah kau ni doe. gile sex nak mampos. macam shitt. empangan ! kau ni kan, kalau nak pown tunggu la dah kawen ke hape ke. ni masih sekolah. agakagak la. kau ni dah rosakkan kepercayaan kiteorang la. kan dah, rating kau dah turun mendadak, -5%. ish, nasib baek la korang baru couple sehari dah clash. kalau dah berbulanbulan, silap hari bulan mengandong anak orang tu. ish, simpang malaikat 44. mintak dijaohkan doe. takot aku.


     
moral value; don't judge a book by its cover. alaa, jangan maen serkap jarang jek la kalau nak couple pown. kalau dah sayang sangat tapi dye kaki blue. nak buat apa kan. kang nanti mengandong anak dye dah susah. lagilagi kene bawak baby tu berat dalam perot plusplus umor korang under 20. huh, memang gempak. kawin mude. terbaek la. renungrenungkan dan selamat beramal ...
   


LOL; LOTS OF LOVE, NORIZ

 

^_^ sweetcuppy ^_^ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez