C - U - T - I

Posted by NorisMadatulIqma at Saturday, May 28, 2011


Salam ,

harini dah mula cuti kan. ok, aku tahu tu. tersangat sangat tahu. bestkan cuti 2minggu, holiday pi joly sane hangout sini jumpa kawan. fulamak, tak sabar aku siak nak tunggu buat bebende tu semua. huh, tapi tu harapan aku 10 hari yang lepas. sekarang tengok apa jadi. ok, tak bolehlah kan nak salahkan cikgu sebab dah bagi exam paper, tengok result macam haram. alahai, kau ni cepat touching la noris. setakat bendealah ni pown kau nak nangis. sikit nangis sikit nangis. bodoh jek.exam jek kot. bukannya nak kawen. ok, exam kau tentukan mase depan kau la, sengal. cikgu, maap. tapi cikgu memang merosakkan mase cuti saya dengan exam paper yang tak seberape tu markahnya. cikgu, saya sedih ok touching lagi. hah, lantak kau la. dah la noris, harok la kau. tu la tak bace buku punye pasal, dapat la macam tu. padan muke kau gile.

    
cikgu, saya dah okey. biaq pi lah sane dengan exam tu. yang penting kita enjoy
     


LOL; LOTS OF LOVE, NORIZ

 

^_^ sweetcuppy ^_^ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez