Task 2 : No Title Provided

Posted by NorisMadatulIqma at Saturday, May 28, 2011


Salam ,
awak, harini saya sakit sebab fikirkan awak. ye, sakit hati sebab fikirkan awak. saya nangis sebab fikirkan awak. saya bodoh jugak sebab fikirkan awak yang dah tinggalkan saya. oh, kejamnya dunia. kalau la tiada perpisahan yang berlaku antara dua manusia. mesti orangorang kat dunia ni dah bahagia. takde nangis nangis sebab fikirkan pakwe yang dah lari dekat perempuan lain, takde nangis nangis yang suami tinggalkan isteri dye kan? ouh, aku rase macam dah matured jek kan. dah pandai couple couple. noris dah pandai nangis hanya sebab seorang lelaki. wow~ amazing la dear. congretsz noriz. anda berjaya mencapai zaman remaja sudah sekarang nie. haha. okey, saya masih lagi bisa tersenyum sekarang. esokesok bila kita bertemu kembali mungkin saya akan jatuh lagi bersama cinte yang awak bagi pada saya. jadi, maaf kalau saya katakan kalau ada lelaki yang datang pada saya lagi, saya akan berfikir dua tiga kali untuk menerima dye sebab sebelumnya saya akan memikirkan awak seorang sahaja. ok *GEDIK .

    
AYAT DIATAS HANYA LAKONAN SEMATA MATA. SAJE NAK LAYAN BLUES. FEELING PULAK PEPAGI BUTE NI HA!
    


LOL; LOTS OF LOVE, NORIZ

 

^_^ sweetcuppy ^_^ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez