Aku Budak Key-Pad

Posted by NorisMadatulIqma at Tuesday, December 21, 2010

Salam,

'aku budak key-pad'. yeah, mesty korang tak faham kan nape title aku macam tu hary ni. yek awak, i know who i am la. salah ke kalau sampai sekarang, aku masih lagi gune handfone yang ada key-pad. salah ke awak? taw la kan sekarang ni dah zaman teknologi. hp sekarang pown dah gune yang touch2 jek. dah tak pandang lagi dah yang ada key-pad tu. haha. oh yeah! ada aku kesah ke dengan semua tu? awak, bapak awak yang kaye raye tu pown masih lagi pakai hp key-pad yang besar macam publicphone tu. PM tu pown pakai hp key-pad. so, apa salahnya pakai hp key-pad? ada aku mintak duit bapak kau ke untuk beli hp tu, ha? sikit pown aku tak pernah sentuh harte bapak kau. sedar la sikit, itu duit bapak kau. jangan sombong sangat la. tuhan tarik balik rezeki bapak kau tu, baru taw. bukan kate hp touch, hp key-pad pown blm tentu kau boleh pakai. kau ingat kau tu siape? bapak aku? sesuke jek nak menghine aku. uhm, manusia! macam2 perangai. ini lah, itu lah. harap awak sabar dulu eh, sebelom aku tukar hp baru. gune duit bapak kau. haha. jangan jelez kau! Geeeezzz 

   
awak, saya benci awak. awak, thx la sbb dah bazirkan air liur awak untuk madah bercili tu. saya hargainya. tapi, memang betul ckp awak. aku si budak key-pad! so what?
     

noris


LOL; LOTS OF LOVE, NORIZ

 

^_^ sweetcuppy ^_^ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez