Alhamdulillah ~

Posted by NorisMadatulIqma at Thursday, December 23, 2010

Salam,

today GOD bless me. yup, aku betul2 tak sangke yang aku akan dapat result tu. yeah! terharu+sedih+gembira ++ lah. aku memang tak emagine giler. eventho' aku tak dapat straight A tapi mak aku cakap dye bangge giler dengan aku. yup la, mane taknya. bile nak dipikirkan trial dulu. ya Allah, nak dapat 1A pown rase nak tercabot anak tekak. ok, aku bukan nak over tapi kenyataan ape, 7A1B. wah ~ sape jek yang tak happy dengan keputusan yang macam tu. cume, agak terkilan. kawan aku yang cikgu target 8A, tak dapat tunaikan janji cikgu hary ni. apa boleh buat, dah gitu kehendaknye. ni lagi sowang kawan aku, betol2 aku tak sangke. mulot aku masin. alamak ai! baru semalam aku chatting dengan dye. impian dye tercapai bhai. walawei, mak terkezut nyah! lagi tekilan DSLR aku dah burn! bapak ah! sedey giler vavi punye. sume tak dapat. handfone, PSP sume la. waaarrr! aku bency macam ni. haiz~ lagi satu. cazen aku? alamak! nape aku boleh lupe dgn dye. cume dye sowang jep la saingan aku. huh~ aku bency pertarungan. bency sangat. yup la, mak aku suke bezakan aku dengan dye. haha. peduli ape aku. ada aku kesah ? yes, noriz. mak kau kesah! remind it! keep it in your mind! mak kau kesah sangat. arrgggghhh ~ tapi tape, ibu bknnya taw pown dye dpt bpe? kan ? haha. btw, thx cikgu2. hary ni memang lucky day buat saya. rase mcm durian runtuh.

hei encik f, awak taw tak saye bency awak! awak taw tak awak menyusahkan saye? awak taw tak awak tu dah macam anak kesayangan mama saye. awak taw tak saye jelez dengan awak. nasib baik awak hensome, sebab tu saye tak bency tengok muke awak! saya bency awak!

noris 

LOL; LOTS OF LOVE, NORIZ

 

^_^ sweetcuppy ^_^ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez