Awak , Saya Jumpe Clone Awak !

Posted by NorisMadatulIqma at Sunday, December 26, 2010

Salam,

hary ni aku penat sangat. rase macam nak tercabot jek urat saraf tu *poyo. hary ni aku pergi jemputan kenduri rumah Aqila. yup, bff la katekan. ape2, sume aku. haha, sometimes! dari 10am sampai 10pm aku kat rumah dye. wow ~ lamekan kan? yezza, memang tak salah la tempat yang aku pilih tu. aku terjumpe someone yang mirip dengan mr right aku. oppss ~ dyan kate tak boleh panggil mr right sebab tak de sesiapa pown yang sempurna dalam dunia ni. so, my mr good enough. yup! butut2 , persis macam mr good enough aku. macam tak percaye tapi keajaiban. haha. sengal. yup, aku dah mule gler sejak jumpe budak tu. hehe. bak kate orang pelandok due serupe tapi aku taknak anggap dye pelandok due serupa but aku anggap dye pengganti mr good enough aku. haha, gedix! tak senang duduk aku bile dye ada kat citu. haha. dah alang2 ade rezeki , engat nak masok line. tapi sayangnya dye baru form 2. ngeee ~ lecehnya. haha. taste ak laen okey! no entry budak bawah umur . tapi kalau dye??????? dikecualikan. agaga ~


hei, ajim. muke awak macam muke mr good enough saya lah. agak agak bile kite boleh couple? weee ~ kebetulan kan? 

p/s: awak, saya rindu awak ! yooo~ touching sudah



noris

LOL; LOTS OF LOVE, NORIZ

 

^_^ sweetcuppy ^_^ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez