Addmaths,make me laugh to this subject !

Posted by NorisMadatulIqma at Tuesday, January 18, 2011


Salam,

dah lame rasenya aku tak menge-post blog. almaklom lah, busy sejak dah masok form 4 ni kan. dengan homework nya yang berlambak lambak ++ . lagi lagi addmaths kan . haha . bagi yang tak tahu tu , meh sini aku bagi tahu . addmaths kan, susah gler vahavi. yup , pada aku susah giler. yang cakap senang tu, anda disyorkan bagi alamat rumah di shoutmix box i, i akan datang jadi student you. agaga. pelik kan ? apa tah yang aku belajar dalam kelas tu pown tak taw. tiap kali ada addmaths, mesty nak tergelak. cikgu dah best++, sekolah best (kami tak kampung), so ap lagi ? haiz ~ malas lah cakap pepanjang. so sesiapa yang rase dirinya bajet pandai sangat, bagi address , aku jadi student kau. BYE 

    
p/s; saya tak nak jadi student kpd teacher yg 50-50. haha. saya bukan nak berlagak bodoh, tapi kalau saya dah tak betol plus dapat teacher yang tak betol. so jadi dua kali tak betol. haha

maths translate : (a)‎ | -takbetol² x -betoltak² | = betoltakbetol 
(b)  (takbetol)²
 
*candid to budak tecik.

oke , budak addmaths jek yang faham. so, yang tak faham, abaikan ! BYE
  

noris

LOL; LOTS OF LOVE, NORIZ

 

^_^ sweetcuppy ^_^ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez