First Week At School

Posted by NorisMadatulIqma at Sunday, January 09, 2011

Salam,

dah seminggu rupanya aku sekolah. tak sangke kan ? cepat betol mase berlalu. tak sangke jugak aku tak jadi pindah. and tak sangke jugak teknik reject aku. kurang *____. aku nak masuk sekolah tu. uhuk~ sedihnya. kenape budak lelaki jek yang senang nak dapat. aku bency kau teknik. yea, aku bency sangat! lastly, dapat sains tulen. yes, sains tulen. aku tak salah tulis kan? bio, fizik, kimia, add maths. wow~ hebat kan? macam mane lah nanti exam yek. jem kapale otak aku. semua nak masuk. memori 512 MB jek. mane lah boleh sampai nak full kan 8 GB. adoii . okey , lupekan pasal study. lantak la apa nak jadi. okey, first day. ada budak baruu. wow~ chanteek. tergugat aku. haha. tak pown. dye pendiam. tapi okey la. pandai. dari JB. amek kau, sekolah kluster beb. pandai tuh! tapi, kenape pindah sedebal. pelik! tigs kan ada? tak pe la. okey gak tu. pindah sedebal, semua tengok dye. yang lagi meng-annoying-kan, ada jugak yang tak putus2 asa mintak perhatian dye. kelakar seyh. dah suke nak wat cam ne, jodoh la katekan. kesian kau ____ , patutnya kau give up jek la. tak la orang asyik ketawekan kau jek. thanks sebab dah buat kelas jadi giler gempak sebab perangai kau yang kurang malu tu. haha


     
cikgu, add maths, bio, fizik, kimia tak susah kan? kacang jek kan? okay, saya percaye kat cikgu!
    


noris

LOL; LOTS OF LOVE, NORIZ

 

^_^ sweetcuppy ^_^ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez