Welcome, two thousand eleven '11

Posted by NorisMadatulIqma at Saturday, January 01, 2011




Salam,

okey aku tahu aku dah terlambat satu jam nak mengepost entry ni. maklom la, orang koprat. buzy la sikit. haha. memandangkan dah new year, semua orang dok sebok buat azam baru untuk tahun baru. hehe. bagos la. setiap orang patut bukak buku baru. jadikan yang semalam itu sejarah, dan esok ada kejutan yang akan tiba. gitu la. bercerita pasal azam tahun baru, semua tanye aku? pehal entah. macam la takde bende laen yang dijadikan story. haha. aku taw banyak mane pown harapan aku, bukan semua boleh tercapai kan? jadi untuk tahun ni, aku berazam untuk tak buat azam pada tahun baru. senang kan? takde kekecewaan, tangisan! tapi yang aku pasti, salah satu azam tahun lalu, dah tercapai. haha. fa-bo-lo-us! btw, happy new year untuk blogger2 sekalian ...


 
p/s; kadang kadang, bukan semua bende yang kita nak, kita dapat. dan bukan semua bende yang orang nak, kita boleh bagi. understood?
  


satu haribulan satu dua ribu sebelas. happy bufday yank! ;


   
hehe. genap 16 tahun umur sahabat terchinton aku ni. wahaha. nyah, kau dah tue lah nyah. hadiah? kau dah dapat kan? arytu dua puluh tiga hari bulan tu, kan aku dah bagi kau. buat buat lupe pulak. wink wink~


    



noris

LOL; LOTS OF LOVE, NORIZ

 

^_^ sweetcuppy ^_^ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez